-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Småbil fra Gumpert
Det er ikke SÅ lenge siden vi erklærte Gumpert for død. Nå er han i Genève igjen, og med en ny modell. En liten firer, to liter og bare litt over 400 hester!
I fjor var Apollo-modellen til Gumpert matt rød. Litt tilbakeholdende kanskje, fordi firmaet nettopp var reddet fra en trist konkurs.
I år har han også en av sine mektige Apolloer der. Biturbo, V-åtter, litt over fire liter og 750 hester og i hvert fall 360 km/t. Men denne gangen i skinnende mørkerødt og skinnende krom – en virkelig «her-kommer-jeg» fremtoning.
Fullt så mye brøstkassa frem var ikke hans nye Explosion. Den var faktisk litt forsiktig i designen. Men tok du deg tid til å lese spesifikasjonene var det ikke mye beskjedenhet til stede. 2-liters firer, 420 hester, tre sekunder til de første 100, lenger har de ikke kommet i testingen.
Det hviskes imidlertid om 300 pluss og snakkes høyt om at de er klare til å selge den til deg nå, for så vidt over 100.000 euro.
Motor foran og firehjulsdrift, og på mange måter en oppfriskning av hva Audis skikkelige Quattro Coupéer sto for for 25 års tid siden. Denne er nesten like lite pen også.
Og syns du prestasjonene i den lille eksplosjonen allikevel ikke er høye nok, har de en Explosion S i bakhånd. 2,5 liter og 510 hester.
Det er så mye R4 og R5 teknologi i denne bilen nå, at i tillegg til hovedkontoret og «fabrikken» i nærheten av Leipzig, har de også fått adresse i Audi-byen Ingolstadt. Kortere vei til kilden, åpenbart.
Og en by der Roland Gumpert føler seg skikkelig hjemme. Det var herfra han mesterhjernet Audis rally-dominans i 80-årene.