-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kult Kia-konsept
Sportspace Concept er Kias oppskrift på en sporty stasjonsvogn. Den debuterer i Genève.
Ifølge Kias korte pressemelding er Sportspace en bil som er skapt for lange turer i beste «grand touring»-tradisjon.
«Den skal ta deg effektivt over lange strekninger med maksimal komfort og minimalt med stress,» loves vi.
Bilen er designet ved Kias Frankfurt-studio under ledelse av sjefdesigner Gregory Guillaume.
Antagelig er det en forsmak på Optima stasjonsvogn vi får servert her – den har jo hittil kun vært solgt som sedan mens søstermodellen Hyundai i40 har vært tilbudt i begge karosseriformer.
Lovende
Nå som en ny Optima er på trappene er det ikke usannsynlig at den også blir stasjonsvogn. Om den får overta linjeføring og designtrekk fra Sportspace, lover det bra for den nye modellen.
Kia lover stilig og spennende transport for fire personer med bagasje i en bil med spreke ytelser, effektive drivlinjer og gunstig pris – noen av Kias DNA-trekk.
-Målsettingen var å skape en moderne grand tourer, en bil for aktive mennesker som trenger bagasjeplass i helgene, men som ikke vil gi slipp på stil, komfort og sportslige elementer, sier Guillaume.
Det blir spennende å se nærmere på denne i Genève og høre om Kia sender ut mer konkrete signaler med hensyn til en ny Optima.