-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Range Rover Velar
Range Rover har til hensikt å fylle en nisje når de lanserer Velar på Genève-utstillingen.
Den nye modellen skal tette gapet mellom Evoque og Range Rover Sport. Den er basert på samme plattform som Jaguar F-Pace, og vil trolig konkurrere mot sportslige modeller som BMW X6 / X4, Mercedes GLE / GLC Coupé og Porsche Macan.
Med en lengde på rundt 470 cm havner den mellom nisjene de tyske produsentene opererer i. To pluss to seter blir trolig standard, men de som ønsker kan bytte ut de separate baksetene med en treseter.
Velar vil trolig sette nye standarder for Range Rover med hensyn til interiørdesign og infotainment.
Eksteriøret blir luksuriøst og sporty med et langt panser og en coupé-aktig takbue som skrår ned mot bakluka.
Drivlinjene blir slik vi kjenner dem fra øvrige Range Rover-modeller – en miks av 4- og 6-sylindrede motorer med vekt på diesel.
Et hybrid alternativ er nok også med i planene, og muligens en helelektrisk versjon basert på Jaguars kommende I-Pace som skal på markedet neste år.
Selv om navnet Velar er nytt for de fleste av oss, er det velbrukt internt hos Land Rover – det ble nemlig benyttet på prototypene som førte frem til den originale Range Rover på slutten av 1960-tallet.
Navnet er utledet fra det latinske «velare» som betyr å skjule eller dekke over noe. Land Rover skjuler også de fleste detaljer for oss frem til avdukingen i Genève om et par uker.