-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mitsubishi vil være sporty
Mitsubishi slipper i dag de første bilder av modellen som skal debutere i Genève neste uke. Men på ett viktig punkt er vi ikke blitt noe klokere.
Vi har fått mange indikasjoner på at Mitsubishi ønsker å tette gapet mellom lille ASX og mellomstore Outlander. Sistnevnte har jo vært en gedigen suksess i Norge med hybrid drivlinje – faktisk ble den kun slått av Golf på registreringsstatistikken i fjor.
Styreformann Osamu Masuko ga oss signaler om at hybride drivlinjer var en viktig del av Mitsubishis fremtid da vi intervjuet ham i 2014. Dermed var forhåpningene store til at vi skulle få se en ny ladbar hybrid i Genève neste uke.
Vi ble ikke mindre styrket i troen da GT-PHEV Concept dukket opp på Paris-utstillingen i fjor høst – en sporty crossover med neste generasjon hybrid drivlinje.
Derfor må jeg medgi at jeg er litt skuffet når jeg i dag leser informasjonen Mitsubishi har frigitt om nye Eclipse Cross. Her er det nemlig ikke et ord om ladbar hybrid – den skal lanseres med to alternative drivlinjer – en 1,5-liters turbo bensinmotor og en 2,2-liters diesel.
Det må vel finnes en hybrid utgave i kulissene? Eller er det for liten interesse i andre markeder til at slik drivlinje kan forsvares? Dette skal vi finne mer ut om når vi drar til Genève neste uke – vær trygg.
I mellomtiden kan du få noen tørre fakta om Eclipse Cross. Den måler 4.405 x 1.805 x 1.685 mm (LxBxH) over en akselavstand på 2.670 mm. Bensinmotoren leveres i kombinasjon med CVT automatgirkassse med 8 simulerte trinn mens dieselmotoren har en 8-trinns automat.
Også Eclipse-navnet da? Kunne de ikke funnet på noe helt nytt i stedet for å pynte på betegnelsen fra en helt annen type bil?
Som sagt – flere detaljer når vi har sett bilen og snakket med Mitsubishi-folket i Genève neste uke. Og forhåpentligvis gode nyheter for deg som venter på en ny hybrid.