-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er neste generasjon GLC
Selv om Mercedes satser tungt på elbiler i årene fremover, har de også nye fossilmodeller under utvikling. Bilen på bildene skal erstatte en norsk volumselger.
Det er neste generasjon GLC våre fotografer har kommet over her. Dagens modell kom ny i 2016 og fikk et ansiktsløft i fjor. Dermed kan vi forvente en helt ny modell i løpet et års tid.
Nykommeren ser ut til å vokse litt, trolig for å gi bedre innvending plass samtidig som den øker avstanden noe til 7-seteren GLB.
Likevel vil den fortsatt befinne seg i samme segment hvor den konkurrerer mot modeller som Audi Q5, BMW X3 og Volvo XC60 for å nevne de viktigste blant europeerne.
Proporsjonene har også endret seg – panseret er noe strukket mens taklinjen er senket for å gi bilen et slankere og mer sportslig design enn dagens modell.
Bilen skal bygges på samme plattform som nye C-Klasse, dog i en versjon som er spesielt tilpasset SUV-er. Plattformen sørger for betydelig vektreduksjon siden den inneholder mer aluminium enn tidligere.
Basismotorene vil blir 2-liters firere med en eller annen form for elektrifisering. For Norges del er det viktig at det kommer en ladbare hybrid med god rekkevidde som kan ta over suksessen etter forgjengeren.
Selv toppmodellen Mercedes-AMG GLC63 vil trolig benytte en firer med turbo i kombinasjon med elmotorer som sørger for minst like mye krefter som forgjengeren.
En GLC Coupé vil trolig følge noen måneder etter SUV-en, mens en elektrisk EQC også er under utvikling på en dedikert elbilplattform.