-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Diskret bombe
Ikke la deg lure av kamuflasjen – dette blir den sprekeste serieproduserte VW Golf noensinne.
Selv om Golf GTI er potent, er det mange som ønsker seg enda mer pulver. Da kan denne være løsningen – Golf R20.
LES VÅR PRØVEKJØRING AV GOLF GTI
Mens toppen av Golf-familien tidligere har vært V6-motorisert, har R20 en firer. Men tro ikke at det innebærer et kompromiss med hensyn til ytelser. Snarere tvert om!
Når Golf R20 avdukes i Frankfurt i midten av september, har det en turbomatet 2-liter god for ca 270 hk. Med et solid dreiemoment over et stort register, vil den klare null til hundre på drøye fem sekunder.
Mange av designelementene fra GTI overføres til R20-utgaven som trolig får drift på alle fire hjul for best mulig å overføre de mange hestene til asfalten. En spesiell detalj er doble eksosrør, sentralt plassert i hekken.
I følge planen kommer de første eksemplarene av Gof R20 til Norge før julen ringes inn. Da kan du velge om du ønsker tre eller fem dører.