-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Golf gen. 7 avslørt
Det er ikke mer enn tre år siden Volkswagen lanserte dagens Golf, den sjette i rekken. Men her er beviset for at utviklingen av neste generasjon allerede er godt i gang.
Dagens Golf var langt fra en helt ny bil. Selv om den bærer betegnelsen Golf VI har den med seg plattform og mange komponenter fra forgjenger, Golf V. Dermed er det ingen stor overraskelse at nok en Golf er under utvikling.
Denne prototypen er knipset under testing i USA, og vår fotograf var rask på labben mens VW-staben var i ferd med å lesse opp prototypen på en lukket lastebil.
Den neste Golfen blir lavere og lenger enn dagens modell og skal bygges på en ny plattform med kodenavn MQB. Den blir rommeligere med mer plass til passasjerer og bagasje.
Bildene viser en tredørs GTI, og med på testen hadde Volkswagen også en Audi S3 som benchmark.
Nye Golf kommer selvsagt også i 5-dørs utgave med et rikholdig utvalg av drivlinjer, deriblant både el- og hybrid. Trolig vises den første gang offentlig mot slutten av 2012, med salgsstart tidlig 2013.
Våre illustratører har manipulert seg frem til bilens utseende basert på spionbilder og tips fra sentrale kilder hos Volkswagen.