-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GTI for clubracing?
En mystisk Golf GTI har oppholdt seg på og rundt Nordsløyfa den siste tiden. Og de som kjører den er lite meddelsomme.
Bilen er utstyrt med stickers fra Wiechers Sport, et tuningfirma som har spesialisert seg på å bygge om biler til racing. Våre fotografer antok derfor i første omgang at dette var en bil som skulle rigges for en kunde.
Det som fikk Carparazzi på andre tanker var at to Volkswagen servicebiler var med under testingen, og crewet som jobbet med bilen så ikke ut til å like tilskuere med lange teleobjektiver.
Bildene avslører en dyp frontspoiler, senket chassis, spesialfelger med lavprofil dekk, en solid hekkspoiler og seter tilsvarende de som sitter i Golf R.
LES OM: Tidenes råeste Golf
Vi er ikke sikre på hva slags motor som sitter under panseret, men ut fra ytelser og lydbilde mener våre fotografer det dreier seg om en 2-liters turbo med mer effekt enn de maks 230 hestene som befinner seg under panseret i Golf GTI .
LES: Våre førsteinntrykk av Golf GTI
Det har ikke lyktes vår kilde å få ut noen offisiell informasjon, men de mener det kan dreie seg om en bil som skal stilles ut på det årlige GTI-treffet i Wörthersee i sommer, muligens som Golf GTI Clubsport.