-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny versting-Golf på test
Volkswagen har nylig presentert nye utgaver av Golf GTI og GTD, men tro ikke det stopper der. Her er den kommende versting-Golfen avslørt under testing.
Volkswagen har tradisjon for å toppe Golf-serien med en sekssylindret R32, men nå går ingeniørene i Wolfsburg nye veier. Stadig barskere konkurrenter i kombinasjon med mørke skyer på finans- og miljøhimmelen, tvinger dem til å tenke nytt. Svaret er Golf R20.
Her er sekseren vippet ut til fordel for en firer med turbo og direkteinnsprøyting. 4Motion skal sørge for å overføre kreftene til asfalten.
Heftig
Regn med rundt 270 hk og null-til-hundre på et lavt femtall. Toppspeeden blir den samme som tidligere – elektronisk begrenset til 250 km/t.
Eksteriøret vil får mye til felles med nye GTI, og blir langt fra prangende. De som kjører rundt i den dyreste Golf-modellen, ønsker ikke nødvendigvis å signalere det for tydelig til nabokretsen. Som våre bilder avslører får R20 doble eksosrør, sentralt plassert.
I startfasen skal den selges med tre dører, men det tar nok ikke lang tid før en mer praktisk 5-dørsutgave dukker opp.
I følge våre kilder skal bilen lanseres i forbindelse med 24-timersløpet på Nürburgring 21. den mai, og det er nettopp der Carparazzi har skutt disse bildene av noe som ser svært så ordinært og kjedelig ut. Utrolig hvor mye et bilde kan lyve!