-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fyr løs: nå er det Golf
- Velkommen til premiere-visning av nye Golf, står det. Det er vel for godt til å være sant. Men er det noe du vil spørre om, så spør.
Det er noe snodig med timingen her. Den aktuelle Golfen, Generasjon 7, ble vist på høsten for fire år siden.
Det er med andre ord høy tid for en facelift. (Og det er vel som facelift vi skal forstå «nye» i invitasjonen selv om noen minner meg på at faceliften på 5. generasjon var såpass stor at den plutselig ble Generasjon 6).
Men på den annen side omtales Generasjon 8 som en 2018-modell, med andre ord burde vi få de første signalene av den allerede neste år. Blir ikke derfor en faceliftlevetid på halvannet år i korteste laget?
Det er i hvert fall ett av de opplagte spørsmålene jeg kommer til å ha med meg når jeg skal til Wolfsburg torsdag.
Men samtidig viste jo VW sitt I.D. Concept, bygd på den nye modul-baserte elektro-plattformen MEB, i Paris med klare indikasjoner på at vi kommer til å se mye i den retningen fra 2020.
Hadde det ikke da vært like greit å vente med 8. generasjonen til da, slik at kunden kan velge mellom Ny Golf eller NY MEB-bil?
Imidlertid regner jeg med at de ikke kommer til å fortelle oss mye om fremtidig modellpolitikk, slik at vi får holde oss til det vi ser og kjenner.
Er det noen Golf-spørsmål du gjerne vil stille, så kom igjen og jeg skal formidle på denne siden når jeg er tilbake. Send meg dem på jon@bilforlaget.no eller Facebooksiden vår. Men vær sikker på én ting. Dieselgate kommer jeg ikke til å nevne med et ord – det blir for banalt.