-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Golf 8, enda litt nærmere
Med en ny offisiell skisse er vi kommet enda litt tettere på neste års helt nye VW Golf.

Ved sitt nylige Brand Annual Session kunne Volkswagen-toppene for eksempel fortelle at de hadde satt seg enda tøffere økonomiske mål. De skal nå 6 % driftsmargin allerede i 2022 – flere år tidligere enn de har sagt før.
Men av større interesse for ikke-aksjonærer er kanskje at det dukket opp enda en ny detalj om den kommende Golf.
Den blir nummer 8 i rekken, skal bygges på en modifisert MQB-arkitektur og veie minst 70 kg mindre enn den gamle, takket være lettvekts-materialer, og den skal få en lett-hybrid versjon som grunnmodell.
Det vil også komme GTI og R-versjoner, inntil 350 hk, og en plug-in modell, men ingen batterielektrisk versjon.
Det markedet er det den nye I.D. familien som vil ta seg av, og den første skal lanseres ikke lenge etter at Golf 8 er vist frem for første gang.
Les også: Volkswagen viser el-plattform
Noen dato er vel ennå ikke satt, men Volkswagen har for lengst fortalt at den første skal rulle av båndet i Wolfsburg i juni neste år.
Volkswagen sier at lanseringen av denne blir minst like viktig som lanseringen av den første I.D. modellen, og at denne åttende Golf-versjonen har gjennomgått den største utviklingen i modellens 43 år lange historie.
Interiøret kalles en revolusjon i designavdelingen. Vi får se, signalene tyder på at en enorm skjerm vil erstatte de klassiske instrumentene, akkurat som i nye A-Klasse.
Og selvfølgelig skal dette bli den mest oppkoblede Folkevognen noensinne og åpne døren inn i den digitale tidsalderen.
Utvendig har vi nå denne skissen å støtte oss på. Den ble vist frem på samme samling der de snakket om å nå seks prosent.
Samme størrelse som den gamle omtrent, men et flatere tak og strammere karosseriflater vil gjøre at den ser større ut.
Så antydes det en stigende beltelinje akkurat som på Arteon.
Men de heftigste signalene på denne skissen er signatur-lysene. Først og fremst de høye baklyktene (hvis det er det de er da, og ikke bare en skarp avslutning på hatchen), men også de ganske slappe frontlyktene som her i hvert fall ser ut som de har hengende øyelokk.
Når VW nå har begynt med disse små dryppene kan vi nok snart vente oss et klarere bilde av Golf den Åttende.