-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spionbilder Volkswagen ID.3 GTX
Her er ikke mye overlatt til fantasien
Årets vintertesting i Lappland er i gang, og her har våre fotografer kommet over en nesten umaskert spesialversjon fra Volkswagen.
For to og et halvt år siden la Volkswagens merkesjef ut et teaser-bilde av en heftig ID-modell med kodenavn ID.X. Spekulasjonene begynte raskt å spre seg om en elektrisk Golf GTI, eller enda råere Golf R.
Det har fortsatt ikke kommet ut noen offisiell informasjon, men som vi ser av disse ferske bildene er kamuflasjen nå fjernet hvilket innebærer at bilen er inne i en avsluttende testfase i kjølig klima.
Vi kan avsløre at bilen får betegnelse ID.3 GTX, og da tenker du sikkert firehjulsdrift. ID.4 og ID.5 med tilleggsbetegnelse GTX har jo to motorer og drift på alle fire, men det gjelder ikke ID.3 GTX som kun får drift på bakhjulene som de øvrige ID.3-modellene.
Likevel kan vi regne med at den får mer effekt enn de ordinære modellene med 204 hestekrefter. Hvor mye mer er foreløpig en godt bevart hemmelighet.
Dessuten får bilen en mer sportslig fremtoning med egen front og redusert bakkeklaring som vi ser på disse bildene. Vi kan også regne med et stivere chassis og skarpere styring for å gi bilen mer sportslige kjøreegenskaper.
På IAA Mobility viste Volkswagen en ID.GTI basert på den kommende ID.2-modellen som skal på markedet om et par år, så GTX skal nok fungere som en ventepølse frem til en ekte GTI lanseres.