-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Honda går for HR-V
Det gikk som vi trodde – Honda tørker støv av betegnelsen HR-V og bruker den på sin nye kompakt-SUV.
Bilen, som allerede er på markedet i flere asiatiske land og i USA, får sin europeiske debut på Paris-utstillingen neste måned. Og det blir selvsagt stor stas for den norske Honda-organisasjonen å få en SUV i klassen under CR-V.
LES: Mer om Hondas nye folke-SUV
Honda lover et fleksibelt interiør på tross av beskjedne utvendige mål. De har benyttet knepet med å plassere bensintanken sentralt, på samme måte som i Civic som har kompaktklassens største bagasjerom.
Magic Seats er på plass, en annen Honda-spesialitet som vel første gang dukket opp i Jazz og som gjør at sitteputene i baksetet kan heves og stå parallelt med seteryggen når du skal ha inn yuccapalmen du har handlet på Ikea.
HR-V får forhjulsdrift og skal leveres med to alternative motorer, en ny 1,5-liters i-Vtec for bensin og den velkjente 1,6-liters i-Dtec dieselmotoren, begge fra Hondas moderne Eath Dream Technology-serie.
6-trinns manuell girkasse er standard, men bensinmotoren kan også kombineres med CVT-kasse.
Nye Honda HR-V er på plass i Europa neste sommer. Vi loves flere detaljer når den offisielle debuten finner sted på Paris-utstillingen i oktober.