-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Første bilder av Hyundais såpestykke
Hyundai har i dag offentliggjort de første bildene av sin kommende sedan – Ioniq 6.B
Her er det ikke vanskelig å se at aerodynamikk og minimal luftmotstand har stått i fokus for designerne, og bilen kan skryte av en cd-verdi på lave 0,21.
Et avansert system med over 700 parametriske piksler sørger dessuten for et unikt lyssystem både utvendig og innvendig kombinert med store skjermer på dashbordet.
Selvsagt får vi også høre om bærekraftige materialer som en del av Hyundais forpliktelse til ren mobilitet.
Hyundai beskriver Ioniq 6 som en «Electrified Streamliner» og den har klare likhetstrekk med konseptbilen Prophecy som Hyundai viste våren 2020.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, men bilen bygges på Hyundais avanserte 800 volts plattform, den samme som ligger under Ioniq 5, som tillater lynlading og gir mulighet for batteripakker med lang rekkevidde.
Vi loves flere detaljer når Ioniq 6 får sin verdenspremiere i juli.