-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kompakt crosser fra Hyundai
Hyundai har i dag presentert sin nye Bayon – en kompakt crossover designet for Europa, men ikke for Norge.
Mange urbane europeere ønsker seg smidige bybiler, men de klassiske minibilene er i ferd med å bli erstattet av kompakte crossovere, eller SUV-er om du foretrekker.
Så når interessen for biler som i10 og i20 fader ut, kommer Hyundai opp med et nytt alternativ for å friste denne kundegruppen.
Min første tanke var skinke da jeg leste navnet, og bilen er også oppkalt etter hovedstaden i fransk Baskerland, Bayonne som blant annet er kjent for den spesialiteten i tillegg til vakker natur.
Med en lengde på 418 cm, en bredde på 178 og en høyde på 149 cm er den ikke ulik Citroën C3 Aircross i størrelse, eller sagt på en annen måte – noe kortere og lavere enn en Mazda CX-3.
Hyundai lover mye snacks på teknologifronten, som heldigitale instrumenter, trådløs tilkobling av Apple CarPlay og Android Auto samt et høyt sikkerhetsnivå.
Men så til årsaken for at den ikke er aktuell for Norge – den norske importøren har forpliktet seg til kun å markedsføre ladbare hybrider og elbiler, og denne er ingen av delene.
Bayon skal nemlig tilbys med to alternative motorer – begge er 1,0-liters bensinmotorer med henholdsvis 100 og 120 hestekrefter. Riktignok med mild hybridteknologi, men det holder ikke for den norske importøren som har nok av andre modeller å legge innsatsen på.