-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Hyundai Santa Fe
Blir ikke til å kjenne igjen
Hyundai har sendt ut de første bildene av en ny Santa Fe. Her er det lite som minner om forgjengerne.
Mens forrige generasjon av den koreanske SUV-en hadde moderne design med runde former og fancy lysdesign, er det noe helt annet vi møter når det produsenten definerer som femte generasjon ser dagens lys om noen uker. For her det virkelig mye LandRover Defender-inspirasjon.
Hele bilen har en kantet design, fra rektangulære hovedlykter og grill, via kantete skjermer som omkranser 21-tommers hjul til en rett avkuttet bakende med en stor bakluke og H-formede baklykter.
Som dagens modell vil også nykommeren leveres med mulighet for tre seterader, og Hyundai skryter av klasseledende innvendig plass samt en bakluke som gjør det lett å laste inn og ut større gjenstander.
Også interiøret er preget av rette vinkler. En stor berøringsskjerm for infotainment er kombinert med et 12,3-tommers digitalt instrumentpanel. Nederst på dashbordet er det plater til å lade to smartfoner på, i tillegg til USB-porter.
Hyundai skryter av bærekraftige materialer, som resirkulerte plastflasker i taktrekk, matter og seterygger samt «syntetisk skinn» i dørpaneler. Men du får også skinn og ekte treverk om du insisterer.
Foreløpig ikke et ord om tekniske data, men vi kan regne med at drivlinjene blir som tidligere med velg mellom bensin, diesel og ladbare hybrider. Dermed er den ikke aktuell for Norge hvor Hyundai utelukkende selger elbiler.
Vi loves mer informasjon i august.