-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Jaguar oppgraderer I-Pace
Jaguars suverene bestselger i Norge får nå oppgraderinger som vil glede dem som lader hjemme.
I-Pace er uten sammenligning Norges mest solgte Jaguar gjennom tidene.
Siden de første bilene startet å rulle på norske veier i 2018 er det ifølge OFV www.ofvas.no hittil registrert 4589 nye I-Pace på EV- og EB-skilter – tilsvarende over 90 prosent av det norske Jaguar-salget i perioden.
Nå er 2021-modellen klar for salg, og den får noen oppgraderinger som enkelte kan sette pris på.
Dersom man lader fra en tre-fas veggboks på 11 kW AC kan man ifølge Jaguar lade nok til 53 km kjørelengde på en time, eller fylle batteriene helt i løpet av 8,6 timer. Tilsvarende fra en 7 kW lader er 35 km og 12,75 timer.
Fra hurtigladere er forholdet det samme som tidligere – en 100 kW lader skal gir strøm nok til 125 km i løpet av et kvarter.
Ifølge Jaguar blir I-Pace første modell som tar i bruk deres siste nyvinning på infotainment-fronten med betegnelse Pivi Pro. Systemet fins fra tidligere kun i nye Land Rover Defender.
Systemet kombinerer et 12,3-tommers instrumentpanel med 10- og 5-tommers berøringsskjermer som inneholder et nytt meny- og navigasjonssystem.
Det inkluderer sanntids trafikkoppdatering og status for ladestasjoner. Systemet kan benytte denne informasjonen for å optimalisere rutevalg til å inkludere ladestopp, inkludert ledige ladestasjoner, ladepris og estimert ladetid.
2021-utgaven av I-Pace får også en ny lakkfarge, og 19-tommers felger erstatter 18-tommere på S-modellene.
Innendørs tilbys et 3D surround kamerasystem som standard, mens Jaguar Land Rovers digitale ryggespeil med speil- og videobilde kommer som nytt tilvalg.
I tillegg har Jaguar installert et ioniseringssystem i klimaanlegget, inkludert et filtreringssystem som fanger ørsmå partikler. Systemet kan iverksettes mens bilen står til lading og akklimatisering før kjøreturen starter.
2021-modellen er bestillingsklar nå.