-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Forsmak på ID SUV-Coupé
Volkswagen er blant merkene som forbereder seg til bilutstilling i München i september. Der skal de vise sin første elektriske SUV-Coupé.
De kaller den «nær-produksjonsklar», så vi kan regne med at det meste blir overført til produksjonsutgaven som skal debutere i 2022.
ID.5 GTX er coupé-utgaven av ID.4 GTX som nå er bestillingsklar, og hovedforskjellen finner vi i utformingen av taket der denne skal fremstå som mer atletisk med korte overheng og store hjul.
GTX-betegnelsen innebærer sportslige kjøreegenskaper og er en videreføring av legendariske VW-betegnelser som GTI, GTD og GTE. Den har en motor på hver aksel.
Volkswagen oppgir en rekkevidde på inntil 497 kilometer med en batteripakke på 77 kWt, og vi kan regne med at drivlinjen tilsvarer den som sitter i ID.4 GTX med 299 hestekrefter (220 kW) og maks dreiemoment på 460 Newtonmeter.
Volkswagen har som målsetning å bli verdens mest populære merke med hensyn til elektrisk mobilitet. Målet er at 70 prosent av bilene de selger i Europa i 2030 skal være utslippsfrie og at de innen 2050 skal være helt karbonnøytrale.
Audi har bra suksess med sine Sportback-varianter, og nye Q4 e-tron kommer i begge karosseriformer allerede fra salgsstart. Vi vet også at Skoda har en Enyaq Coupé under utvikling – det var jo slik den opprinnelig ble vist som konsept på Genève-utstillingen i 2019.