-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Italiamerikaner
Puritalia har satt seg som mål å lage en halvt italiensk, halvt amerikansk bil. Det beste fra to verdener?
For deres nye modell 427 skal bygges i Italia, etter inspirasjon fra den smått legendariske Shelby Cobra. Italiensk håndverk skal møte amerikanske drivlinjer, i det Puritalia selv kaller en «harmonisk kontrast mellom eleganse og aggresjon».
Foreløpig ser det ut som 427 kun er på tenkestadiet, siden det kun eksisterer datagenererte bilder av den, men når (om?) den kommer på veien, burde alt ligge til rette for en god kjøreopplevelse.
«Om stort er bra, må større være bedre»
Sitatet kommer visst fra Carrol Shelby selv, og Puritalia parerer sitatet med «er det lettere, må det være enda bedre». 427 skal ha en vekt på under 1100 kilo, og kombinert med stor motor bør det gå unna.
Motoren er en 5-liters V8, med 445 hestekrefter og 530 Newtonmeter dreiemoment, kombinert med bakhjulsdrift og sekstrinns manuell girkasse.
«Elektrisk, nei takk»
«Den eneste elektromotoren her er til vindusviskerne». Enkelt og greit. Om 445 hestekrefter blir for tynt, kan bilen også fås med kompressor. Da skremmes V8eren opp i 605 hestekrefter. Kombinert med den lave vekten, gir det faktisk et effekt/vekt-forhold noe over Bugatti Veyron ...
Og med kompressor burde den Cobra-inspirerte bilen også hvese som en slange.