-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
C-X16 nærmere produksjon
I kledelig perlehvitt står en oppdatert versjon av Jaguars nytolkning av E-Type på bilutstillingen i Los Angeles.
Allerede da konseptbilen ble vist i Frankfurt tidligere i år var sjefsdesigner Ian Callum krystallklar på at C-X16 Concept skal bli virkelighet.
Når vi igjen møter bilen i Los Angles er det ingen tvil om at det jobbes raskt med å komme seg nærmere produksjon.
Den mest åpenbare beskrivelsen av C-X16 er vakker – og den er da også noe som ikke kan tolkes som noe annet enn en retroflørtende modernisering av legenden E-Type.
Under skallet er det imidlertid alt annet enn Retro. Her finner vi en kompressormatet treliters V6er sammen med en elektrisk motor som er bygget inn i den åttetrinns girkassen.
Denne kombinasjonen produserer friske 468 hestekrefter og 685 Newtonmeter.
På den måten skal 0-100 gå unna på rundt 4,5 sekunder.
Fremdeles er det slett ikke sikkert at hybriddrivlinjen faktisk blir med helt inn i produksjonen – men når man ser hvor mange hybridbiler som ble vist i LA – vil man nok strekke seg langt for å kunne oppnå det.
En annen ting som også kan komme til å forsvinne, er sideåpningen av bakluken. Den er veldig E-Type, men kanskje ikke like praktisk når det kommer til stykket.