-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
XK i EPA-versjon
Jaguar har komponert en rimeligere utgave av sin XK Cabriolet. Den er forbeholdt utvalgte markeder.

Det er 3,5-liters V8-motoren fra XJ som nå finner veien til XK. Dermed får Jaguar et rimeligere alternativ enn dagens 4,2-litere. Motoren skal i første omgang kun selges i kombinasjon med XK Cabriolet, og landene som får tilgang til den er Italia, Tyskland, Belgia, Sveits, Østerrike og Portugal.
Mot slutten av året vil motoren også tilbys i kombinasjon med XK Coupé. XK 3,5 V8 skiller seg ikke ut fra sin storebror i eksteriøret. Motoren som er hentet fra XJ har fått modifisert innsug og eksos for å oppnå best mulig dreiemoment.
Bilen leverer 258 hk til bakhjulene, har et maks dreiemoment på 334 Nm ved 4.200 o/min. og sprinter til 100 km/t i løpet av 7,6 sekunder, så noen direkte sinke blir den jo ikke.