-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er nye Nissan Juke
Nye Nissan Juke ble i kveld avduket samtidig i fem europeiske byer. Norge er ikke med på det nye Juke-kartet.
London, Paris, Milano, Barcelona og Köln – det kunne like godt vært et nytt moteikon som ble introdusert samtidig i disse byene. Og det er nok slik Nissan ønsker at nye Juke skal fremstå, som noe å strekke seg etter.
Den hadde en mildt sagt særegen design da den kom til verden for snart ti år siden, og selv om nykommeren er litt mindre outrert enn forgjengeren, vil den nok fortsatt bli både elsket og hatet.
Det er forresten artig å konstatere av vår nye illustratør, Jean Francois Hubert i SB-Medien var svært nær den ekte varen da han laget sin rendering for noen uker siden – se bare her.
Nye Juke har økt i alle retninger med en lengde på 421 cm (+ 7), en bredde på 180 cm (+ 1) og en høyde på 160 cm (+ 3). Bagasjerommet har en kapasitet på 422 liter – en vesentlig forbedring fra forgjengerens 354 liter. De økte dimensjonene til tross er vekten redusert med 23 kg.
Når vi sier at modellen er uaktuell for Norge skyldes det drivlinjen, eller nærmere sagt mangel på en aktuell drivlinje som passer inn i det norske avgiftssystemet.
I første omgang leveres nemlig nye Juke med kun én motor – en 3-sylindret 1,0-liter med 117 hestekrefter i kombinasjon med sekstrinns manuell eller syvtrinns dobbeltclutch automatkasse.