-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ansiktsløft for Skodas minste SUV
Fire år etter lanseringen er det tid for en oppgradering av Skoda Karoq.
Internasjonalt er Karoq Skodas nest mest solgte modell etter Octavia med over en halv million biler siden 2017, men i Norge står den i skyggen av storebror Kodiaq og har aldri nådd opp til de volumene forgjengeren Yeti hadde.
Totalt det i perioden 2017 frem til i dag registrert 1947 nye Karoq på norske skilter, et beskjedent antall sammenlignet med Kodiaqs 6802 og Yetis 6532.
Men også Kodiaq blir snart forbikjørt av nykommeren Enyaq – den er allerede registrert i et antall av 5183 bare i år, på tross av store leveringsproblemer og lange ventelister.
Nye Karoq får kosmetiske endringer inkludert en mer markant grill, slankere hovedlykter og baklys for å fremstå som mer moderne. Nye hjul skal sammen med aerodynamiske detaljer og en ny hekkspoiler bidra til senket CO2-utslipp.
Interiøret får nye farger og stoffer, om ønskelig produsert av bærekraftige materialer.
På teknologifronten blir LED Matrix standard i tillegg til av bilen får flere nye assistentsystemer.
Karoq tilbys med fem bensin- og dieselmotorer med effekter fra 110 til 190 hestekrefter. Det kraftigste alternativet, 2.0 TSI med 190 hk, er forbeholdt Karoq Sportline og leveres i kombinasjon med firehjulsdrift og automatkasse.
2.0 TDI med 150 hk leveres valgfritt med drift på to eller fire hjul, og de øvrige motorene kombineres med forhjulsdrift.