-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kias nye Europeer: Møt ED
Allerede i desember skal de første eksemplarene av Kias nye, og meget spennende, mellomklassebil være klar. Siden det blir en C-segment bil er det jo logisk at den heter ED.
Spøk til side. Den kommer sikkert til å få et annet navn. ED er det foreløpige kodenavnet på Kias nye mellomklassebil som skal trille ut av selskapets flunkende nye, ultra-fleksible fabrikk i Zilina, Slovakia.
Det vil si, bilene triller allerede ut – på tross av en del hikk i starten er fabrikken allikevel blitt ferdig flere måneder før tiden, slik at pilotproduksjonen kan gis meget bedre tid.
Grunnen til at kodenavnet er ED er fordi den er et Europeisk Design, fikk vi vite. Bilen er tegnet ved fabrikkens midlertidige designsenter rett utenfor Frankfurt (nå åpner de snart sitt eget, totalt atskilt fra Hyundai) og også, for en stor del, utviklet i Europa.
Så mange detaljer om modellen er ennå ikke oppgitt, men nå vet vi i hvert fall at den er 420 cm lang og sitter på en akselavstand på 265 cm.
Tøff-men-ikke-Røff er åpenbart styling temaet for modellen og som du ser av bildene ligger ceed – konseptbilen som debuterte i Geneve – slett ikke langt unna det endelige resultatet.
Ceed dukket opp på London-utstillingen igjen, slik at vi ble minnet om at nå kommer det snart noe godt.
ET skal debutere for offentligheten på bilutstillingen i Paris i slutten av september, og da skal vi også endelig få vite det endelige navnet. Og når det, og denne fem-dørs utgaven er klar begynner avleggerne å komme.
Foreløpig vet vi at i september neste år kommer det en stasjonsvogn, og et par måneder etter vil det komme en ganske sporty tre-dørs utgave. Regn med opp til to-liters motorer foreløpig.