-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Første SUV med RS-logo
Skoda tar med seg en sportslig variant av Kodiaq til Paris-utstillingen.
Modellen er Skoda Kodiaq RS, og det er første gang Skoda benytter RS-betegnelsen, eller vRS som den egentlig er, på en SUV.
Her får vi de to første offisielle bildene som ikke avslører særlig mye. Men det skal ikke så mye fantasi til for å danne seg et imaginært bilde av hva vi har i vente.
I anledning lanseringen av første RS-SUV har Skoda redesignet logoen som har vært benyttet på selskapets mest sportslige modeller siden første Octavia RS ble lansert i 2000.
Bokstavene står for Rally Sport og ble første gang benyttet på to rally prototyper i 1974, Skoda 180 RS og 200 RS.
Disse dannet grunnlaget for 130 RS, også kalt Østblokkens Porsche – en bil som oppnådde stor suksess i rally, ikke minst med norske John Haugland bak rattet. Han var fabrikkfører for Skoda i en årrekke.
Kodiaq RS er utstyrt en 2,0-liters dieselmotor god for 239 hester og et dreiemoment på 500 Newtonmeter.
Ifølge Skoda er dette den kraftigste produksjons-diesel-motor de noen gang har benyttet i sine mer enn 120 aktive år.
Firehjulsdrift er standard for å få kreftene effektivt ned i underlaget. Girkasse nevnes foreløpig ikke, men det vil forundre meg om Skoda ikke velger en DSG-kasse til denne.