-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Snart moden Mitsubishi
Etter å ha stått i varmen på Tokyo-utstillingen i november i fjor og vært innom blant annet i Paris i høst, dukket Mitsubishis XR-PHEV også opp i Los Angeles.
Det er ikke ofte en konseptbil har vært melket til de grader. Mitsubishi har virkelig fått mye ut av sin XR-PHEV – på tre-fire store internasjonale bilutstillinger har den vært sentrum og blikkfang for denne japanske bilprodusenten.
«Vi tok den med oss hit til Los Angeles for at vi kunne begynne å snakke om vår nye design-retning, og om hvordan denne crossoveren antyder linjeføringen på kommende produksjonsmodeller her i Nord-Amerika», sa Don Swearingen, en av Mitsubishis USA-topper.
«Men vi tok den også med som en del av budskapet om at vi er i USA for å bli», la han til. «Nå som vi bygger opp merkevaren igjen og skal introdusere mange nye modeller, er det viktig å vise at vi skal bygge inn nytt utseende og nye verdier for merket».
Akkurat nå er nok ikke bekymringene så store i den leiren. Etter mange år i skyggenes dal viser Mitsubishi muskler igjen i USA.
Outlander Sport er den modellen som øker mest, med 25 prosent så langt i år. Og sammen med Mirage-linjen kan Mitsubishi skryte på seg en 29 prosent økning – godt over det markedet totalt har økt.