-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer









































































































Klassisk, men helt ny
Land Rover har lansert femte generasjon Range Rover. Den er helt ny, men likevel lett gjenkjennelig.
I første omgang leveres nykommeren med bensin- og dieselmotorer, men snart følger alternative drivlinjer.
Land Rover var en periode under vingene til BMW, og tilknytningen til Bayern er til stede med lanseringen av den nye toppmodellen hvor de kraftigste modellene får twin turbo V8-motorer fra BMW på 530 hk / 750 Nm som tar deg til hundre på 4,6.
Alternativet er Land Rovers egne turbomatede bensin rekkeseksere med mild hybridteknologi og 360 eller 400 hk samt 6-sylindrede dieselmotorer på 250, 300 eller 350 hk.
En ladbar hybrid vil snart følge mens en helelektrisk modell står på programmet for 2024. Foreløpig uten at vi får det minste snev av tekniske data.
Plug-in versjonene skal leveres i to styrkegrader med enten 510 eller 440 hestekrefter, og en batteripakke på 38,2 kWt skal sørge for elektrisk rekkevidde på inntil 100 km.
Trenger du ekstra god plass så bestiller du utgaven med lang akselavstand og inntil syv seter. Det kommer også en påkostet spesialutgave med tilleggsbetegnelse SV som spesialistene hos Special Vehicles har perfeksjonert.
Selvsagt vil terrengegenskapene leve opp til Range Rovers gode rykte med seks valgfrie programmer tilpasset underlag og føreforhold og inntil 30 cm bakkeklaring.
Du finner priser og tekniske data i vår nybilbase