-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Evoque med en vri
For noen skiller ikke Range Rover Evoque seg nok ut. Hamann kommer til unnsetning!
Hamann er ikke helt ukjent med å modifisere standardbiler til helt på grensen av det som er smakfullt – BMW M5 fikk en overhaling tidligere i år.
Og nå er det Range Rovers minstemann som står for tur. Evoque skiller seg allerede ut i trafikkbildet, men nå som flere av de ruller rundt, er det kanskje noen som føler for å ta det et steg videre.
Breddet, trimmet, stylet, innredet. Hamann har krysset av alle punktene for oppgraderinger.
Under panseret er bensinmotoren jaget opp fra 240 til 278 hestekrefter, mens dieselmotorene har økt fra 150 (eD4/TD4) og 190 (SD4) til henholdsvis 181 og 221. Dreiemomentet har økt med 65 Newtonmeter for alle motorer, til totalt 405 for bensinmotoren og 445/465/485 for dieselmotorene (eD4/TD4/SD4).
BilNorge har også kjørt den vanlige Evoque
De breddete skjermene er utgangspunktet for hele stylingpakken, i følge Hamann. De setter standarden, og resten – som sideskjørt og bak- og forfangere – følger bare i fotsporene.
For at hjulene ikke skal se puslete ut, har sporvidden økt med 70 mm foran og 80 mm bak.
Felgene er 22 tommer store, med antrasitt-eiker og titaniumbolter, for å redusere vekten selvsagt.
For at sjåføren og passasjerene ikke skal glemme hvordan bil ser ut utvendig, tilbyr Hamann også en overhaling innvendig. Gulvmatter, seter og skinntrekk på resten av interiøret sørger for det Hamann kaller "en komplettering av den totale følelsen av skjønnhet".
Om du nå sitter med Evoque-nøklene i lomma, og tenker at dette er akkurat det du er på jakt etter, kan det være godt å vite at Hamann tar for seg både tre- og fem-dørs Evoque. Her skal alle få.
Oppgraderingen er tilgjengelig allerede – til en pris Hamann ikke vil oppgi.