-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er neste generasjon Range Rover
Opprinnelig en favoritt for britisk adel, men gjennom årene har Range Rover fått mange venner verden rundt. Nå er en ny generasjon under utvikling.
Disse bildene er tatt på og ved Nürburgring og viser neste generasjon Range Rover med kodenavn L460 i normal og lang utførelse.
I dagens versjon er akselavstanden strukket rundt 20 cm i den lange utgaven som også er mer luksuriøs og eksklusiv enn den ordinære. Vi regner med forskjellen vil bli tilsvarende i 2022-versjonen som her er avbildet tungt maskert.
Ifølge våre kilder skal bilen presenteres på våren mens salget av 2022-modellen startet på høsten. En ny Range Rover Sport vil følge rundt et år senere.
Bilen skal bygges på en nyutviklet plattform med betegnelse MLA (Modular Longitudinal Architecture) som også skal ligge under neste generasjon Jaguar XJ og flere modeller fra de to merkene i fremtiden.
Plattformen er klargjort for batterielektriske biler i tillegg fossildrevne og hybrider. JLR har allerede avslørt at de satser tungt på elbiler fremover, og det er forventet at luksussedanen XJ først kommer som elbil når den presenteres i løpet av 2021.
Med hensyn til Range Rover er det ventet at den først lanseres med de nye rekkesekserne med mild hybridteknologi som allerede tilbys i dagens Range Rover.
Modellen kommer også som ladbar hybrid, men neppe som ren elbil i første omgang. Den ladbare hybriden forventes å ha en elmotor på hver aksel mens dagens kun har én elmotor. Dermed kan effekt og dreiemoment økes fra dagens 404 hk / 640 Nm.