-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Litt større, men mye lettere
Det går ikke på bekostning av størrelsen når neste generasjon Range Rover skal slankes flere hundre kilo.
Selv om disse bilene er godt kamuflert, kan våre spionfotografer bekrefte at dette er prototyper i det endelige karosseriet – ikke såkalt bastarder med blanding av gamle og nye komponenter som vi har sett tidligere.Blant elementene som synes er store frontlykter og en lett skrånende takbue. Fotografene rapporterer også at bilen ser større ut enn forgjengeren, noe som indikerer bedre plass til passasjerer og bagasje.LES OM: Overraskelser fra Land RoverMotoralternativene vil nok følge omtrent samme mønster som i dag, utviklet i samarbeid med søsterfirma Jaguar.Trolig vil det også komme en hybrid modell basert på konseptbilen Land_e som sto i Genève allerede i 2006.LES: Mer om Land_eDet er foreløpig sparsomt med offisiell informasjon, men Range Rover skal få et chassis i aluminium som er utviklet av Jaguar. Den nye skal kunne bli nærmere 400 kg lettere enn dagens modell når den kommer på markedet om et års tid.