-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nok en Land Rover
Når Land Rover snart fornyer sin rimeligste modell, benytter de samtidig anledningen til å døpe den om.
Mye tyder nemlig på at Freelander-betegnelsen erstattes av et nytt navn – Discovery Sport. Discovery er jo et godt innarbeidet navn hos de som setter pris på britisk fremkommelighet, og Land Rover har allerede en Sport-utgave av luksuriøse Range Rover.
Våre spionfotografer antyder at Discovery Sport blir vesentlig større enn dagens Freelander, og skal dele plattform med Range Rover Evoque.
Det er ikke mange detaljer som avsløres på disse bildene, men vi kan se at designen er påvirket av nye Range Rover Sport og Evoque – noe som innebærer en mer markant grill omkranset av skråstilte lykter.
BIL-test: The good, the bad and the ugly
Vi ser også at takbuen skrår nedover bak, samt en takmontert hekkspoiler og doble eksosrør.
Motorene blir trolig tilsvarende som for Evoque – 2,2-liters diesel med 150 eller 190 hestekrefter samt en 2,0-liters bensinmotor med 240 hk.
En gang i tiden var Freelander Land Rovers desiderte bestselger i Norge, men så er ikke tilfelle lenger.
Hittil i år er det ifølge OFV registrert 3 nye biler. Suksessen er derimot betydelig større for Range Rover Sport og Evoque som står oppført med henholdsvis 147 og 138 registreringer hittil.