-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nytt konsept fra Lexus
Lexus skal vise en ny konseptbil når bilutstillingen i Paris åpner for pressen den 29. september.
Lexus UX Concept er skapt av designerne i ED2, Lexus’ europeiske designsenter på den franske rivieraen.
Vi møter igjen dramatiske designelementer slik vi fått flere eksempler på fra den luksuriøse Toyota-armen de senere årene – blant annet da de kom med de første antydninger til de som utviklet seg til å bli NX.
- Med UX Concept ønsker vi å henvende oss til en urban og progressiv kundegruppe som lever i et «connected» miljø, sier Lexus i en pressemelding.
Konseptet er ifølge Lexus også «et utstillingsvindu for fremtidsteknologi som gir en oppslukende kjøreopplevelse, mens interiøret kombinerer tradisjonell håndverskunst med hitech produksjonsteknikker».
Ikke mye konkret å forholde seg til her, men vi får nok snart vite mer. Min første tanke er at den kan være basert på Toyotas kompakte S-HR som debuterte i Genève i mars, men siden Lexus ikke har gitt oss noen mål er det vanskelig å si noe sikkert.