-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Gatesmart Lexus - Noe du lurer på?
Stockholm er fin by det, men SÅ fin? To store billanseringer på innsiden av 36 timer, det må vel være en slags rekord?

Det har selvfølgelig ikke noe med bilene å gjøre, men det skal bli interessant å finne ut hvorfor Stockholm er så attraktiv at både det globale konsernet Daimler valgte å legge EQ-premieren dit i dag, og det globale Toyota-konsernet legger UX-premieren dit i morgen.
I motsetning til Mercedesen skal vi også få lov til å kjøre den nye mini-Lexusen. Mini – i hvert fall i forhold til det vi er vant til derfra fra før.
De har lagt litt vekt på lavt tyngdepunkt i forhåndspresentasjonene, kanskje får vi slike veier at det går an å spore at det betyr noe. Men vi får nok i hvert fall tid nok til å kunne telle opp alle komfort-elementer inne i bilen, og alle støtte-systemer den er utstyrt med.
Og selv om Mercedes har lagt selve avdukingen av EQ omtrent samtidig med avdukingen av Lexusen - eller omvendt - (man kan kanskje ikke regne med at man snakker sammen i forbindelse med slike konkurrerende arrangementer?) regner jeg med at det blir god tid til å snakke med spesialister begge steder.
Dersom det er noen Lexus-spørsmål du gjerne vil ha svar på så send meg en melding via denne lenken, så skal jeg se hva jeg får formidlet videre.