-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Macan oppdateres
Macan er moden for en midtlivs oppdatering om den skal holde tritt med moderne konkurrenter.
Siden lanseringen i 2013 har Macan fått nye konkurrenter. Jaguar har lansert sin F-Pace, Audi har en ny Q5 og Mercedes har lansert GLC i to karosseriformer. De kraftigste utgavene av disse kan gå Macan i næringen.
Her er den mye modellen under testing i kjølig klima, og prototypens maskering på støtfangerne og panser tyder på at det primært er de «myke» delene av bilen som skal endres. I tillegg får den den Porsches nye X-formede lykter.
Interiøret får også mindre kosmetiske endringer, men de viktigste endringene ligger skjult i teknikken der assistanse- og sikkerhetssystemer oppdateres til 2017-standard på nivå med de nyeste konkurrentene.
Det er ikke usannsynlig at Porsche lanserer en ladbar hybrid utgave av Macan, slik de har i Panamera og Cayenne.
Men for Porsche er det også viktig å opprettholde den sportslige imagen, og da trenger de nye toppmodeller for å slåss mot Mercedes-AMG GLC 63 som kan få rundt 500 hestekrefter. Selv med den nye Performance Package stopper Macan Turbo på 440.
Siden diesel fortsatt er mest populært i dette segmentet er det ikke utenkelig at Porsche flytter den nye dieselmotoren utviklet for Panamera over i en Macan Diesel S.