-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny super-maser
Maserati brygger på en mer potent cabriolet enn dagens GranCabrio. Den debuterer i Paris mot slutten av uka.
GranCabrio MC skal den hissige spesialutgaven hete, og dermed følger den i fotsporene til GranTurismo MC Stradale.
LES: Mer om GranTurismo MC Stradale
Maserati lover høye ytelser og sportslig karakteristikk adoptert fra racerbanen, paret med stil, sjarm og de praktiske egenskaper du forventer å finne i en fireseters cabriolet fra Maserati.
Racing-genene som er tillagt MC-modellen skal ikke gå på bekostning av langtur-egenskapene.
GranCabrio MC er 48 mm lenger enn GranCabrio Sport og har en front som er direkte inspirert av MC Stradale, og som sørger for optimal aerodynamikk.
Også hekken har fått nye aerodynamiske hjelpemidler, som en stor spoiler som skal hjelpe på marktrykket i høye hastigheter.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, men om den følger samme oppskrift som MC Stradale kan vi regne med en vektreduksjon på ca. 100 kg, kombinert med en effektøkning på snaut 50 hk.
En vanlig GranCabrio yter 405 hk, men vi bommer neppe mye om vi antyder 440 hk og et dreiemoment på 510 Newtonmeter fra 4,7-liters V8en i GranCabrio MC.