-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Grecale kommer med våren
Også Maserati sliter med leveringsproblemer, men nå lover de at Grecale kommer i løpet av våren.
Den offisielle lanseringen skulle egentlig vært avholdt i november, men som de fleste bilprodusenter sliter også Stellantis-gruppens luksusmerke med å skaffe nok komponenter fra sine underleverandører.
Grecale blir lillebror til den eksisterende Levante og deler plattform med Alfa Romeo Stelvio, den såkalte Giorgio-plattformen som debuterte med Giulia.
Prototyper av Grecale har vært på veien en stund, og nå har Maserati bekreftet at den skal vises i produksjonsdrakt i løpet av våren.
Mens Stelvio i Quadrifoglio-versjon har en 2,9-liters V6 på 510 hestekrefter, er det ventet at Grecale skal tilbys med en 3,0-liter på drøye 600 hk. I sportsbilen MC20 yter denne 621 hester, men den kan enkelt tilpasse ulike styrkegrader.
En elektrisk drivlinje ligger også i planene, men det drøyer antagelig et par år før denne er klar for lansering og trolig skal den bygges på en av de nye plattformene som er under utvikling hos Stellantis.
På disse ferske spionbildene får vi før første gang et blikk av interiøret siden våre fotografer benyttet tiden godt mens testpilotene tok en lang lunsj. Legg merke til at girvelgeren er plassert som knapper nederst på infotainment-skjermen. Det er vel en ny vri?