-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Glimt av Mazdas fremtid
Vision Coupé står i stjerneposisjon på Mazdas stand på Tokyo Motor Show. Med denne lekre, firedørs kupeen vises retningen på Mazdas fremtidige designspråk.
Mazda har det med å gjøre en forskjell i Tokyo. Som forholdsvis liten bilprodusent med få allianser etter bruddet med Ford, har bare Mazda seg selv å stole på. De må simpelthen lykkes for å overleve.
Da det så som mørkest ut for noen år siden kom Mazda XC-5. Den ble umiddelbart en suksess og har løftet Mazda fram i lyset som en produsent av biler du skal føle deg vel både når du ser på dem og når de kjøres.
Se derfor nøye på Mazdaen på disse bildene, lukk øynene og tenk noen år frem i tid. Nå kan du åpne øynene igjen, og bilen du har foran deg er kanskje 2021-modellen av familiebilen Mazda6.
I det minste vil du kjenne igjen elementer fra konseptet Vision Coupé i Mazdas fremtidige biler.
– Her trekkes overordnede linjer for designspråket opp, sier informasjonssjef Petter Christian Grüner Brinch der han presser seg fram blant hundrevis av mediefolk på Tokyo Motor Show for å få et glimt av Vision Coupé.
Mazda vil gjerne være noe mer enn dusinvare, feire gleden ved å kjøre bil der reisen er selve målet.
Hos Mazda snakkes det om designgenerasjoner av språket, navngitt på japansk som KODO.
Dagens modeller beskrives som sjette nivå, mens Vision Coupé beveger Mazda inn i sjuende nivå hvor premiumelementer kjøres fram for å understreke opplevelsen av bevegelse, det enkle, det rene og det stilfulle.