-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
CX-4 - ny Mazda for Kina
Mazda CX-4 er en typisk crossover SUV med utspring i konseptet Koeru. Den er omtrent like lang som CX-5, men skal kun selges i Kina.
Mazda-konseptet Koeru hadde premiere i Frankfurt i fjor høst og ser ut som en lekker kompaktbil med digre hjul. Altså en typisk crossover. Mens mange trodde Koeru var forsmaken på neste Mazda XC-5, viser det seg nå at den har den stått modell for 4,6 meter lange, 1,9 meter brede og 1,5 meter høye CX-4.
CX-4 debuterer på Beijing Motor Show 25. april som Mazdas første hel-kinesiske bil fordi den skal produseres i Kina og – i hvert fall til å begynne med – kun selges i Kina.
– Dessverre, det foreligger ingen planer om å ta bilen til Europa eller Norge. Dette er Mazdas Kina-bil, sier Wenche Skarpodde i Mazda Motor Norge. Men så legger hun til: – I hvert fall ikke foreløpig, eller det vi kjenner til.
Så langt har ikke Mazda sluppet andre opplysninger om CX-4 enn at den inneholder Mazdas Skyactiv teknologi pakket inn i Kodo-design.
Det betyr i praksis tverrstilt bensinmotor som driver forhjulene, alternativt også som 4x4. Dieselmotor er for Mazda ikke noe tema andre steder enn i Europa.
XC-4 skal videre hjelpe kundene til å leve et mer kreativt liv, skriver Mazda i pressemeldingen hvis bilde ikke viser mer enn en flik av høyre hjørne bak.