-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
McLaren utvikler hybrider
Selv sportsbilprodusentene må tilpasse seg stadig strengere utslippskrav for å overleve. Her er en fremtidig modell fra McLarens "folkerekke".
Sports Series er betegnelsen McLaren bruker på sine rimeligste modeller, men særlig folkelig priset er de ikke. Øm du ønsker en av dem norske skilter, med litt utstyr, må du regne med å bla opp nærmere tre millioner kroner.
Les mer: McLaren blir storprodusent
Bilen på bildene benytter et modifisert 570S karosseri for å skjule den nye teknologien, men stickeren på siden røper at den er hybrid. Det samme gjør tykke kabler inn til motorrommet.
Legg også merke til eksosanlegget med de høyt plasserte enderørene som er en uortodoks løsning. Bilen er utstyrt med keramiske bremser som bidrar til å redusere den uavfjærte vekten.
Et bilde av det digitale instrumentpanelet ser også ut til å avsløre bilens endelige design – legg merke til bildet av den nedskalerte 720S-modellen.
Interiørbildene viser også et nytt dashbord som trolig finner veien til neste generasjon Sport Series som også vil inkludere toppløse modeller.
Våre kilder påpeker også at prototypen på disse bildene ikke har sideventilene som fins på dagens modeller.
McLaren har uttalt at alle deres modeller skal elektrifiseres innen 2025, og at noen av disse vil få V6-motor. Det kan være en V6-modell vi ser på bildene – i dag benyttes kun V8.
Den britiske sportsbilprodusenten har også en 720S-basert hybridmodell under testing, men denne benytter en V8-motor og et hybridoppsett tilsvarende det som skal brukes i superbilen McLaren Speedtail med samlet effekt på over 1000 hestekrefter.