-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Toppløs, men godt kledd
Det er ikke så lett å oppdage, men under all denne kamuflasjen skjuler det seg en cabriolet.
Renault har fornyet store deler av Megane-familien, en prosess som har gjort den tidligere ganske så sære bilen mer spiselig for mengdene.
LES: Ny Megane ligner på en bil
Nå er turen kommet til Megane CC, en av bilene i denne klassen som var først ute med automatisk hardtop. Og enda mer spesielt – taket var utført i glass slik at man også fikk en viss kontakt med himmelen selv når man satt tørt og lunt.
Mange trodde denne modellen skulle debutere på høstens Frankfurt-utstilling, men der valgte Renault å satse beinhardt på sine nye miljømodeller. Derfor må nok Megane CC vente med sin lansering til vårens Genève-utstilling.
LES OGSÅ: Grand Scenic – enda større
Regn med at fronten får felles trekk med øvrige familiemedlemmer, og la oss håpe ingeniørene har klart å konstruere en mer smidig og elegant hekk enn hos forgjengeren, selv om det ikke ser slik ut på disse bildene.
BILTEST: 307 C møter Megane CC
Gjennom kamuflasjen er det umulig å avgjøre om taket er i glass eller metall, men det er vel ingen grunn til å gå bort fra dagens løsning som slipper inn dagslys fra oven.