-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Mercedes-AMG PureSpeed
Legger siste hånd på ny Speedster
Mercedes-AMG viste i vår en Speedster. Nå legger de siste hånd på verket som skal bygges i svært begrenset opplag.
Bilen ble presentert i mai som PureSpeed, og nå skal det ville konseptet bygges i et begrenset opplag på 250 eksemplarer.
Prototype-testing er inne i sin siste fase, og stedene som benyttes er essensiell for å sikre at bilen får samme kvalitet som Mercedes-produkter, sier produsenten.
Som navnet indikerer, er PureSpeed akkurat det – en ren speedster uten tak eller frontrute. Små vindavvisninger i fronten på bilen hjelper med å blåse luften over sjåføren og en passasjer som likevel trenger hjelm om de skal kjøre i høyere hastigheter utenfor bysentra.
Halo på plass
Bilen har en «halo»-beskyttelse, tilsvarende det som brukes i Formel 1. De skal gi beskyttelse til fører og passasjer mot større gjenstander som kan komme gjennom luften og arbeider sammen med et par rollover-bøyler montert bak setene.
Mercedes-AMG har foreløpig ikke nevnt noe om ytelser. Toppmodellen i SL-familien – SL 63 S E Perfomance – har 816 hk, men for å opprettholde speedster-konseptet med lav vekt, vil trolig ikke hybrid-systemet bli med over til denne. I stedet blir det en ren 4,0-liters V8 under panseret.
Speedsteren er den første modellen i Mercedes’ Mythos-serie som skal produseres i små volum, og Mercedes har fått hjelp av Pininfarina som er eksperter på dette området. PureSpeed og fremtidige Mythos-modeller er en del av Mercedes’ strategi om å bygge færre biler med høyere margin som de som tilbys av submerkene AMG og Maybach. En Mayback SL ble nylig vist under Monterey CarWeek i California.