-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Toppløst på øverste hylle
Er du på jakt etter en eksklusiv to-seters cabriolet, bør du slå til med en gang – så eksklusiv at naboen din neppe har maken uansett hvilken adresse du bor på.
Håndarbeid
Fra 1. januar er det klart for levering av de første av i alt 150 eksemplarer som skal bygges i Formel 1-fabrikken til McLaren i Woking, England. Ingen grunn til panikk, selv om bilene bygges i England har alle rattet på venstre side.
Hvilken bil vi snakker om? Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster 722 S som sparker i gang fra null til hundre på 3,7 sekunder og som har en toppfart på umoralske 335 km/t.
Motoren, som håndbygges hos AMG, er en kompressormatet 5,5-liters V-åtter med hele 650 hester på stallen. 0-200 km/t går unna på ubeskjedne 10,6 sekunder.
Muskuløs
Du behøver heller ikke være engstelig for at dreiemomentet ikke strekker til. Selv for en V8-motor er ikke 820 Newtonmeter noe å skamme seg over. Til sammenligning har konsernets tidligere ledestjerne på området, SLR McLaren Roadster, en ytelse på 625 hk og et moment på 780 Nm.
Andre stikkord: Femtrinns automatkasse, 19-tommers alu-felger, bremseskiver av karbon/keramikk og en soft top som er armert med karbonfiber for å tåle farten.
Prisen? Hvis du må spørre om den, har du ikke råd. Som en indikasjon kan vi nevne at bare avgiftene til staten vil passere 1,6 millioner.