-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Papp-GT
Det er opplagt at lanseringen for den nye sportsbilen fra Daimler nærmer seg. Nå lar de deg bygge din egen, kamuflerte, utgave. Med papp og lim.
Det er kanskje litt vel selvsentrert å tro at du er så spent på den nye GT-Mercedesen at du MÅ ha noe å fordrive tiden med, frem til de drar av lakenet.
Og man skal vel være spesielt nerd for å synes at ventetiden kortes best ved å klippe ut bilen i papp, brette, og lime, og så sitte og se på den frem til avdukingen.
Nå kan man riktignok gjøre andre ting også. Man kan lytte til alle de 503 hestekreftene på AMGs egen GT-hjemmeside.
Interiøret har vi allerede møtt på bilutstillingen i New York.
Du kan være med bilen i over 300 km/t på Bonneville.
Og du kan hente et wallpaper eller fem der den irrgrønne kamuflasje-overflatede bilen kjøres rundt i et forbausende øde Barcelona.
Og, altså, hente ned bilen, enten med svart/hvit Magic Eye kamuflasje eller med Crying Tiger dekorasjonene.
Ikke før i midten av neste uke får vi se bilen med en skikkelig overflate. Da får vi kanskje også høre hvorfor Daimler dropper «Benz»-navnet for første gang siden 1885, da Benz Patent Motorwagen begynte å trille omkring for egen motorkraft.