-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spør om S-klasse
I slutten av uka skal vi kjøre den oppgraderte Mercedes-Benz S-klasse. Hva lurer du på?
Luksus-fighten er virkelig i gang. Da Mercedes lanserte siste generasjon S-klasse for fire år siden, satte bilen – ikke overraskende – en ny standard i klassen.
Komfort og teknologi hadde aldri før vært så godt mikset som dette.
To år senere dukket BMWs nyeste 7-serie opp – en bil som naturligvis hevet listen noe. Og i går lanserte Audi sitt flaggskip: A8.
Glem heller ikke at Lexus tidligere i år slapp nyeste generasjon av den japanske luksusbomben LS.
I mellomtiden har ikke Mercedes ligget på latsiden. Nye E-klasse tok over stafettpinnen som merkets mest avanserte bil da den kom i fjor – men det var naturligvis bare et tidsspørsmål før en oppgradert S-klasse kom på banen.
Og nå er den her.
Men for mange er ikke selvkjøringsteknologi, oppkoblingsmuligheter til verdensveven og ny hybrid-løsning det viktigste.
Det er faktisk comebacket til rekkesekseren.
Mot slutten av denne uka skal vi altså få prøve det nye vidunderet, og vi er veldig spent på hvordan den nye motorfamilien er. Disse motorene skal jo også finne veien inn i andre modeller – og den firesylindrede varianten (dette er såkalte modulære motorer) har vi allerede skrytt av i dieselform.
Naturligvis skal vi også leke oss litt med de utvidede selvkjøringsfunksjonene, vi skal se nærmere på trådløs lading, nye lyssystemer, 48 volts elektrisk anlegg og avanserte understell.
På programmet står også nye AMG S63, med drivlinja fra monster-E-klassen; E63 S 4Matic+.
Men, kanskje er S-klassen en bil du drømmer om? Kanskje du vurderer et kjøp – eller bare er lidenskapelig interessert i luksusflåter som denne?
Uansett hva grunnen måtte være, spørsmål kan du fyre av gårde via skjemaet her!
PS: Ifølge den informasjonen vi har fått, er ikke den nye ladbare hybriden tilgjengelig for prøvekjøring denne gang.