-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mercedes fornyer klassiker
SL er klassikeren av de sportslige Mercedes-modellene. Nå er den snart moden for et generasjonsskifte.
Da dagens SL kom på markedet i 2001, ble hele konseptet endret fra forgjengeren som var en 2+2 med kalesje. Mercedes kuttet baksetet som uansett var nærmest ubrukelig – i stedet utstyrte de bilen med en automatisk hardtop som utvidet bruksområdet betydelig.
SL fikk ansiktsløftninger og oppgraderinger i 2006 og 2008, men nå er det en helt ny modell våre spionfotografer har tatt bilder av i Nord-Sverige. Med i følget var en Aston Martin Vantage Roadster og en åpen Jaguar XK, så her skal det tydeligvis benchmarkes.
LES: Åpent og friskt
Siden den tunge kamuflasjen er borte, ser vi at nye SL får en front i samme gate som storebror SLS AMG og den ferske utgaven av lillebror, SLK. Den er mer oppreist enn på forgjengeren, med store luftinntak og en godt synlig stjerne sentralt plassert.
Vi kan regne med oppdaterte Mercedes bensinmotorer under panseret, både 3,5-liters V6 og 4,6-liters twin turbo V8. Det hele toppes så av en AMG-utgave.
LES: Disse motorene har vi kjørt i Mercedes CL
Om Mercedes følger i sporene til BMW, og også tilbyr diesel i denne klassen, skal bli interessant å se.
Bruk av lette materialer som karbonfiber og spesialplast skal bidra til vektreduksjon og derigjennom reduserte utslipp.
En ny SL kommer neppe på markedet før i 2012 – levetiden er vesentlig lengre i dette sjiktet enn for volumselgerne.