-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Oppdatert SL på trappene
Mercedes er i ferd med å oppdatere sin sportslige roadster nå som den nærmer seg midtlivskrisen. Deretter er den klar for nye år i tjenesten.
Mens SL fikk en lettere ansiktsløfting i fjor, er det mer dramatiske endringer som venter i denne omgangen. Om Mercedes får innfridd sine ønsker gjør dette nok inntrykk til å holde liv i modellen frem til ca 2013.
Skjult under kamuflasje har testbilen en helt ny front med nye støtfangere, luftinntak, grill og hovedlykter – de sistnevnte i samme gate som lyktene til den vakre firedørs coupéen, CLS. Siden også bakparten er godt innpakket tyder det på at en ny CLS også får oppdateringer på baklykter og støtfanger.
Ajourholdt
Under veis har Stuttgart sørget for å oppdatere SL med det nyeste på motorfronten, så her er det ingen grunn til å forvente radikale endringer.
Dermed vil tilbudet trolig fortsatt bestå av SL 350 med V6 på 272 hk, SL 500 med V8 på 388 hk samt toppmodellen, SL600 med 12er på 517 hk.
SL 55 AMG med 500 hk vil bli erstattet av den kraftigere SL 63 AMG med minst 525 hk. Er du enda mer kravstor kan du jo velge den 12-sylindrede SL 65 AMG med 612-hesters V12. Det burde holde.
Nye SL-modeller vil trolig bli presentert i Detroit i januar eller i Genève et par måneder senere.