-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
AMG rocker opp SLK
Vi har nettopp kjørt nye Mercedes SLK, men AMG er godt i gang med å gjøre den enda morsommere.
Våre venner i Carparazzi fant testførerne til Mercedes på vei ut fra en liten lunch og kunne raskt konstatere at vi AMG-versjonen av nye SLK begynner å bli klar.
De store endringene er lavere frontfanger med store luftinntak, nye sideskjørt og ikke minst en helt annen bakstøtfanger der diffusoren ikke bare er til pynt, men faktisk skal bidra til økt marktrykk.
Riktignok er akkurat dette maskert på disse bildene.
Fire store potter etterlater liten tvil om at CO2-utslipp ikke nødvendigvis står øverst på prioriteringslisten når man skal lage en morsommere SLK.
LES VÅRT FØRSTEINNTRYKK AV SLK
SLK 55 AMG blir navnet, og årsaken er at vi nå snakker om 5,5-liters V8eren som vi kjenner fra CLS 63, men uten de to turboladerne.
Vi snakker altså om en ren sugemotor som kommer til å yte 420 hestekrefter.
EN STILSTUDIE – VI HAR KJØRT CLS
Alt tyder på at vi kommer til å se AMG-versjonen når vi setter kursen mot bilutstillingen i Frankfurt i september.
Det betyr at du allerede nå bør tenke på å være ekstra snill, slik at kanskje julenissen putter en under treet når den lanseres en gang før jul.