-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Debuterer i Paris:
Første glimt av nye Renault 4 E-Tech
Renault har presentert de første bildene av en ny Renault 4 E-Tech som skal debutere på bilutstillingen i Paris.
Den nye bilen er en oppfølger til Renault 4 som debuterte i 1961. Vi fikk en forsmak på denne gjennom 4Ever Trophy på Paris-utstillingen i 2022 og har også tidligere vist renderinger av hvordan bilen vil se ut.
Ved vårens bilutstilling i Genève debuterte Renault 5 som en annen gjenoppliving av tidligere modeller fra produsenten – nå med elektrisk drivlinje.
Den originale 4-eren, også kjent som 4L, ble produsert i over åtte millioner eksemplarer gjennom mer enn 30 år i et utall versjoner og former, men primært som en 4-dørs hatchback.
Nye Renault 4 får en lengde på 414 cm og blir dermed større enn Renault 5 som strekker seg 392 cm fra front- til bakfanger.
Bilen skal ifølge Renault dele CMF-B EV-plattformen med Renault 5 E-Tech, og den skal bygges i Frankrike.
Salget av nye Renault 4 og 5 E-Tech starter neste år i de første markedene, og en reservasjonsprosess er etablert så kunder kan sette seg på venteliste.
Bilutstillingen i Paris åpner sine dører for pressen den 14. oktober.