-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway:
Aftersales Operations Specialist
-
XPeng Motors Norway:
Warranty Specialist
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Bavaria Norge:
Salgskonsulent
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Bilia JLR Import Norway:
Salgsdirektør, Bilia JLR
-
Bilia JLR Import Norway:
Client Experience Manager, Bilia JLR
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Volmax:
Administrerende direktør
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
Tryg:
Salgssjef i bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Personlig servicetekniker
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
Toyota Insurance Services:
Network Account Manager
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
Urban transport:
Beskjeden Renault-start
10 år etter Twizy-debuten kommer Renault med en moderne avløser.
For mer enn et år siden lanserte Renault en egen elbil-divisjon som de kaller Mobilize. Den er mer enn en produsent, den skal formidle eltransport og innen 2030 skal den stå for mer enn 30 prosent av Gruppens samlede omsetning, sier planene.
Selskapet skal eie sine egne kjøretøy, så her er det snakk om leasing eller korttids leie pluss alt det som hører til.
Nye ladestasjoner, spesielle serviceprogram og program der eksisterende kjøretøy kan bygges opp på nytt. Ikke bare software-oppdatering, som alle gjør, men også oppdatering av hardwaren.
De viste de første antydningene for mer enn et år siden, da het den Mobilized EZ-1, men de første produksjonsversjonene som skal bli en del av denne nye innsatsen blir vist på den kommende Paris-utstillingen.
Ti år etter at Twizy ble lansert kommer Duo som en slags moderne versjon av den. Kompakt fotavtrykk, to seter i tandem og akkurat de samme saksedørene som Twizy for å spare plass.
Det er ikke oppgitt verken vekt eller mål, men selv med utvendige mål bare litt endret i forhold til originalen, ser det ut som om den vil bli ganske mye tyngre med så mye karosseri.
Ikke et ord heller om drivlinje-verdier, men den skal i hvert fall komme både i 45 (toppfart) versjon, som 16 åringer har lov til å leke med, og som type 80 der du er i god stand til å møte alle urbane trafikk-utfordringer.
Den kommer forresten i en egen Bento-versjon – enseter med stor, 700 liter, varekasse bak.
Dashbordet tyder på at den har enkelte oppkoble finesser. GPS, sikkert, og kanskje også geofencing sammen med masse OTA-muligheter. Smartfon-holder betyr at du har fullt infotainment tilbud.
Med en påstått 150 kilometer rekkevidde og lading til 100 km på tre timer høres det også ut som Twizy.
De påstår at produktene treffer markedet neste år, at Duoen er konstruert for 10 års levetid og at når øksa faller skal 95 % av den kunne resirkuleres.
I tillegg kommer Solo, enda mer beskjeden. Det ser nesten ut så man kan stå inne i den, den skal ha en vekt på 70 kg og ikke gjøre noe særlig mer enn 20 km/t. Lukket sparkesykkel?
Akkurat samme leie/leasing-muligheter, men da Twizy kom fikk man ikke kjøpe hele bilen. Batteriene måtte leies separat. Det ble ingen suksess.
La oss håpe de får til dette fra startskuddet går, neste uke.