-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nordmann selger Smart
Jo visst, vi vet at Smart nå skal selges i Norge, og av nordmenn. Men dette er litt mer. Anders er blitt leder for Marketing und Vertrieb hos smart. Han kommer fra Mercedes i Sverige & Danmark og før det var han A-Klasse strateg i Stuttgart.

Det er også verd å nevne at selv om Brasil i første rekke er Mercedes med blant annet tre forskjellige produksjonssteder, så får Schiemer med seg Smart dit – hvis han varer lenge nok. Fra 2006 skal Smart Formore trille fra båndet i Juiz de Fora.
Mens Jensen altså må få opp salget på de mange modellene som allerede finnes, ikke særlig over 11.000 i måneden så langt i år er et godt stykke unna de målene som har vært formulert. Han burde ha erfaring nok til å klare det. Hos Mercedes i Stuttgart hadde han ansvar for salgs-strategien for A- og C-Klasse, men da man besluttet å samle importorganisasjonene i Danmark og Sverige og gjøre den til en filial av fabrikken, ble han sendt nordover for å håndtere det.
Hvem som skal overta den funksjonen har jeg ennå ikke fått beskjed om, og for oss er det egentlig meget mer spennende hva han gjør med Smart globalt enn hva han gjør med Mercedes i Uddevalla.